fredag 21. august 2009

Min Besteste Venn HANNE!! :D (L)





Ville bare skrive litt om min aller besteste venn i hele verden..bortsett fra Elgen Helge da xD
Jeg snakker selfølgelig om Hanne!! :D (L)
Hanne er den mest utrolige og nydligste og galeste personen jeg noen gang har møtt :P
Hanne er som sagt en kvinnelig versjon av meg....ho er mye penere osv..da menne... :)
Hanne er også litt gal, og det er bra :) Digger gale folk...det er de som er normale i mitt hue!! :D
Jeg ble kjent med Hanne på TMF 09..Dag nummer 2...og etter et par dager var vi bestisser og prekær om alt og kosær oss.Det mest løye Hanne og jeg gjorde var da vi satt/lå å preka på bålkvelden på TMF.
Da Hanne og de andre friendsa fra Stavanger sku dra fra TMF gråt jeg faktisk hehe ^^ (A) var trist!! >.<




KJEMPEGLA I DEG HANNE!!! savner deg masse :P :D (L)




god natt!! ;)

Ingen kommentarer: